> > > > > handboek-zoekmachinemarketing

Deelstra - Handboek Zoekmachinemarketing

Het boek Handboek Zoekmachinemarketing van de auteur Deelstra is 4 maal gevonden, 2 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Handboek Zoekmachinemarketing" is nieuw te koop vanaf € 20,28 bij Bol.com. "Handboek Zoekmachinemarketing" is tweedehands te koop vanaf € 7,95 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 20,28 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (2) vanaf € 7,95 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Handboek Zoekmachinemarketing

Type: Onbekende bindwijze
ISBN: 9789059401167
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 20,28
Handboek - Zoekmachinemarketing

Type: Paperback
ISBN: 9789059404533
Levertijd: 5

Aanbieder:
€ 39,99
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789059403598
   
Soort boek
Paperback


Dit boek leert u hoe u succesvol een online zoekmachinemarketingcampagne opzet. Online marketing, met name zoekmachinemarketing, neemt een steeds belangrijkere plaats in de mediamix in. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren, maar voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne is het zaak dat u goed weet welke zaken belangrijk zijn om hoog te scoren in zoekmachines. Bijna nog belangrijker is dat u weet wat u vooral niet moet doen. In deze derde, geheel herziene uitgave zijn de jongste inzichten, advertentievormen, onderzoekscijfers en honderden nieuwe screenshots verwerkt. Nieuw ten opzichte van de tweede editie (2006) is dat uitgebreid wordt stilgestaan bij Universal search van Google. Naast websiteoptimalisatie zullen optimalisatie van video, audio, afbeeldingen, kaarten en nieuws steeds belangrijker worden. In een nieuw hoofdstuk wordt deze optimalisatie van Universal search uitgelegd. Ook zijn veel extra informatie en tips opgenomen voor optimalisatie van sociale media (linkbuilding 2.0). Tot de behandelde onderwerpen behoren: - Wat is zoekmachinemarketing? - Hoe werken de verschillende zoekmachines en gidsen? Wat zijn de modellen? Wat is hun wijze van verzamelen? Moet u betalen voor posities of juist niet? - Hoe zoekt uw doelgroep? Hoe komt u boven in de zoekresultaten van uw doelgroep te staan? - Wat is Universal search? Welke elementen maken deel uit van een Universal-searchresultaat en hoe beïnvloedt u die? - Wat zijn de drie componenten die zoekresultaten van de zoekmachines voor uw webcontent bepalen en waar moet u op letten? - Hoe zet u sociale media zoals Hyves, LinkedIn, Digg, eKudos, NUjij, Twitter en del.icio.us in voor zoekmachinemarketing? - Hoe maakt u een databasegestuurde site doorzoekbaar? - Hoe zorgt u dat uw doelgroep op uw resultaat in de zoekmachine klikt en niet op dat van de concurrent? - Waar houden zoekmachines niet van? Wat zijn struikelblokken voor zoekrobots? - Hoe wordt u opgenomen in zoekmachines, internetgidsen en verticals zoals Google Maps, Google Video, YouTube en Google Nieuws? Hoe bedrijft u PR 2.0? - Hoe zet u een betaalde zoekmachineadvertentiecampagne op? Welke advertentievormen en biedingsmodellen bestaan er? Waar moet u op letten en hoe verbetert u de conversie? - Hoe meet u de resultaten van uw zoekmachinemarketinginspanningen? Hoe doet u nulmetingen, maakt u rapportages en gebruikt u webstatistieken? - Wat brengt de toekomst? Hoe ontwikkelen de zoekmachines zich en welke implicaties kan dit hebben voor uw zoekmachinemarketing? De begeleidende website www.searchmarketing.nl is een aanvulling op het boek. Aangezien de zoekmachinemarketingwereld constant verandert, vindt u hier aanvullende artikelen en de jongste ontwikkelingen. Tevens vindt u hier alle url?s van de besproken sites, zodat u eenvoudig kunt doorklikken, en heel veel aanvullende verwijzingen.
Prijs
€ 7,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789059402409
   
Soort boek
Paperback


Handboek Zoekmachinemarketing<br />Keesjan Deelstra<br />Dit boek leert u hoe u succesvol een online zoekmachinemarketingcampagne opzet. Online marketing- en met name zoekmachinemarketing - neemt een steeds belangrijkere plaats in de media-mix in. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren, maar voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne is het zaak dat u goed weet welke zaken belangrijk zijn om hoog te scoren in zoekmachines. Bijna nog belangrijker is dat u goed weet wat u vooral niet moet doen. In deze tweede, geheel herziene uitgave zijn de jongste inzichten, onderzoekscijfers en vele nieuwe screenshots verwerkt. Nieuw is onder andere dat er uitgebreid wordt stilgestaan bij het zoekgedrag van de zoeker en de implicaties hiervan voor uw zoekmachinemarketingcampagne, het keuzeproces van zoekwoorden en een vooruitblik op het adverteersysteem van Microsoft: adCenter. Tot de behandelde onderwerpen behoren:<br />Wat is zoekmachinemarketing?<br />Hoe werken de verschillende zoekmachines en -gidsen? Wat zijn de verschillende modellen? Wat is hun wijze van verzamelen? Moet ik betalen voor posities, of juist niet?<br />Hoe zoekt mijn doelgroep? Hoe kom ik boven in de zoekresultaten van mijn doelgroep te staan?<br />Wat zijn de drie componenten die zoekresultaten van de zoekmachines bepalen en waar moet ik per component op letten?<br />Hoe maak ik een databasegestuurde site doorzoekbaar?<br />Hoe zorg ik dat mijn doelgroep op mijn resultaat in de zoekmachine klikt en niet op dat van de concurrent?<br />Hoe maak ik mijn website zoekmachinevriendelijk?<br />Waar houden zoekmachines niet van? Wat zijn struikelblokken voor zoekrobots?<br />Hoe word ik opgenomen in de verschillende zoekmachines en internetgidsen?<br />Hoe zet ik een betaalde zoekmachineadvertentiecampagne op? Waar moet ik op letten en hoe verbeter ik de conversie?<br />Hoe meet ik de resultaten van mijn zoekmachinemarketinginspanningen? Hoe doe ik nulmetingen, maak ik rapportages en webstatistieken?<br />Wat brengt de toekomst ons? Hoe ontwikkelen de zoekmachines zich en welke implicaties kan dit hebben voor mijn zoekmachinemarketing?<br />De begeleidende website www.searchmarketing.nl geldt als aanvulling op het boek. Aangezien de zoekmachinemarketingwereld constant verandert, vindt u hier extra artikelen en de jongste ontwikkelingen. Tevens vindt u hier alle url's van de besproken sites, zodat u makkelijk kunt doorklikken, en veel aanvullende verwijzingen.<br />Keesjan Deelstra (1966) studeerde Sociale Geografie in Amsterdam en vond zijn stek uiteindelijk in de internetwereld. Zijn kennis over het onderwerp zoekmachinemarketing deed hij op tijdens het ontwikkelen van het e-commercetraject voor zijn trainingsbureau. De auteur vond dit alles zo interessant, dat hij besloot zijn kennis en ervaring op het gebied van zoekmachinemarketing tot zijn 'core business' te maken. Hij adviseert nu ondernemingen over zoekmachinemarketing met zijn bedrijf InternetEffect (www.interneteffect.com) en ontwikkelde SeoEffect (www.seoeffect.com), een zoekmachineoptimalisatietoolkit voor het midden- en kleinbedrijf.
Prijs
€ 8,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Deelstra
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 66,95
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 82,29
Tweedehands (0)
North Pole Patrol

ISBN: 9781519752611


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 13,99
Tweedehands (0)