ISBN: 9789026728174
Bekijk boek
Het boek 2 Marketing Nima-a Niveau van de auteur A. Dekker is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "2 Marketing Nima-a Niveau" is tweedehands te koop vanaf € 11,00 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789003618580
Soort boek
Hardcover De serie Marketing op Nima-a-niveau bestaat uit drie modulen. Elke module heeft een afzonderlijk theorie- en werkboek. Beide boeken kennen dezelfde hoofdstukopbouw, waarbij in het werkboek met behulp van open vragen, multiple choicevragen en cases de stof uit het theorieboek kan worden getoetst. De globale inhoud van de drie modulen is als volgt: Module 1 Na een inleiding staat in deze module de behandeling van de marketingomgeving centraal. Macro- en micro-omgeving, consumentengedrag, marktonderzoek en marketingorganisatie zijn de belangrijkste onderwerpen. Module 2 De vier marketingmixinstrumenten vormen de hoofdzaak van deze module. Daarnaast wordt aandacht geschonken aan marketingplanning, dienstenmarketing, non profitmarketing en direct marketing. Module 3 De voor het Nima-A-programma noodzakelijke kennis van deonderwerpen statistiek, bedrijfseconomie, algemene economie en handelskennis worden in deze module behandeld. De behandelde onderwerpen dekken ruim de Nima-A-stof. De serie
|
Prijs
€ 11,00 |
Bekijk boek |