ISBN: 9789026728174
Bekijk boek
Het boek Theorieboek Marketing Op Nima-a Niveau Module 1 van de auteur A. Dekker is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Theorieboek Marketing Op Nima-a Niveau Module 1" is tweedehands te koop vanaf € 9,54 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789003618566
Soort boek
Hardcover De serie Marketing op Nima-A-niveau bestaat uit drie modulen. Elke module heeft een afzonderlijk theorie- en werkboek. Beide boeken kennen dezelfde hoofdstukopbouw, waarbij in het werkboek met behulp van open vragen, multiple choicevragen en cases de stof uit het theorieboek kan worden getoetst. De globale inhoud van de drie modulen is als volgt: Module 1. Na een inleiding staat in deze module de behandeling van de marketingomgeving centraal. Macro- en micro-omgeving, consumentengedrag, marktonderzoek en marketingorganisatie zijn de belangrijkste onderwerpen. Module 2. De vier marketing mixinstrumenten vormen de hoofdzaak van deze module. Daarnaast wordt aandacht geschonken aan marketingplanning, dienstenmarketing, non profit marketing en direct marketing. Module 3. De voor het Nima-A-programma noodzakelijke kennis van de onderwerpen statistiek, bedrijfseconomie, algemene economie en handelskennis worden in deze module behandeld. De behandelde onderwerpen dekken ruim de Nima-A-stof. De serie bevat zoveel multiple choicevragen en cases, dat een goede voorbereiding op het Nima-A-examen mogelijk is. De serie is bestemd voor het eerste en tweede leerjaar HEAO, voor post-MBO cursussen, keuzevakken commerciële economie aan HBO-instellingen, voor Nima-A-cursisten en voor iedereen die marketing studeert of vanuit zijn of haar praktijksituatie in dit vak geïnteresseerd is.
|
Prijs
€ 9,54 |
Bekijk boek |