Het boek Trade Marketing En Category Management In Foodservice van de auteur Janka Dekker is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Trade Marketing En Category Management In Foodservice" is tweedehands te koop vanaf € 53,70 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789090261232
Soort boek
Hardcover Momenteel hebben veel organisaties in de hele bedrijfskolom van foodservice de mond vol over trade marketing en category management. Maar wat is trade marketing in foodservice eigenlijk, wat houdt category management voor deze markt nou precies in, wat bepaalt het succes van deze vakgebieden, wat zijn de knelpunten? Met dit boek willen wij concrete en praktische antwoorden op een groot aantal vragen geven, zodat je voor je eigen organisatie kunt bepalen of je toe bent aan trade marketing of category management en zo ja, hoe je hier dan mee aan de slag kunt gaan.<br />De uitgangspunten van 'Een scherp handboek Category Management' staan in dit boek voor foodservice centraal. Deze uitgangspunten hebben zich in de afgelopen jaren veelvuldig bewezen in de foodretailmarkt. Het doel van dit boek is dan ook niet om het wiel voor trade marketing en category management opnieuw uit te vinden voor foodservice, maar wel in het vertalen van de zich reeds bewezen werkwijzen in de foodretailmarkt naar foodservice. Hiermee wordt tevens bevorderd dat organisaties die zowel actief zijn in foodretail als in foodservice dezelfde terminologie?n op het gebied van trade marketing en category management hanteren. Ook eenduidigheid in werkprocessen wordt hierdoor versterkt, waardoor learnings tussen de foodretail- en foodservicedivisie kunnen worden gedeeld.
|
Prijs
€ 53,70 |
Bekijk boek |