> > > > > trade-marketing-en-category-management-in-foodservice

Janka Dekker - Trade Marketing En Category Management In Foodservice

Het boek Trade Marketing En Category Management In Foodservice van de auteur Janka Dekker is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Trade Marketing En Category Management In Foodservice" is tweedehands te koop vanaf € 53,70 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 53,70 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789090261232
   
Soort boek
Hardcover


Momenteel hebben veel organisaties in de hele bedrijfskolom van foodservice de mond vol over trade marketing en category management. Maar wat is trade marketing in foodservice eigenlijk, wat houdt category management voor deze markt nou precies in, wat bepaalt het succes van deze vakgebieden, wat zijn de knelpunten? Met dit boek willen wij concrete en praktische antwoorden op een groot aantal vragen geven, zodat je voor je eigen organisatie kunt bepalen of je toe bent aan trade marketing of category management en zo ja, hoe je hier dan mee aan de slag kunt gaan.<br />De uitgangspunten van 'Een scherp handboek Category Management' staan in dit boek voor foodservice centraal. Deze uitgangspunten hebben zich in de afgelopen jaren veelvuldig bewezen in de foodretailmarkt. Het doel van dit boek is dan ook niet om het wiel voor trade marketing en category management opnieuw uit te vinden voor foodservice, maar wel in het vertalen van de zich reeds bewezen werkwijzen in de foodretailmarkt naar foodservice. Hiermee wordt tevens bevorderd dat organisaties die zowel actief zijn in foodretail als in foodservice dezelfde terminologie?n op het gebied van trade marketing en category management hanteren. Ook eenduidigheid in werkprocessen wordt hierdoor versterkt, waardoor learnings tussen de foodretail- en foodservicedivisie kunnen worden gedeeld.
Prijs
€ 53,70
Bekijk boek