> > > > > the-digital-excellence-challenge

Matthijs Van Den Broek & Wua,wua - The Digital Excellence Challenge

Het boek The Digital Excellence Challenge van de auteur Matthijs Van Den Broek & Wua,wua is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "The Digital Excellence Challenge" is tweedehands te koop vanaf € 17,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 17,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789082607512
   
Soort boek
Bindwijze overig


Afgelopen jaar hebben we 23 diepte interviews gehouden met winnaars uit de WUA digital benchmark onderzoeken. Wat hebben zij gemeen met elkaar? Wat zijn hun geheimen? Wat zijn de belangrijkste uitdagingen? En wat kan jij hier van leren?<br /><br />“The Digital Excellence Challenge is een must-read voor iedereen in de digitale industrie, het laat zien dat er een duidelijke business case is voor een laserfocus op je klant. Dit boek geeft inzicht in hoe bedrijven vanuit verschillende industrieën bezig zijn om hun online aanwezigheid te verbeteren. Goed om te zien dat de winnaars mobile first denken.”<br />Jorden Lentze, Conversion Industry Manager – Google<br /><br />“We zitten midden in de digitale transformatie van de samenleving en de economie. Willen organisaties succesvol zijn en blijven, dan zullen ze zelf ook die digitale transformatie moeten maken. WUA biedt met het Digital Excellence Program een goede meetlat voor die transformatie en laat in dit boek de digitale koplopers aan het woord. Een inspiratiebron voor alle digitale transformers!”<br />Marco Derksen, Oprichter - Marketingfacts.nl<br /><br />“Superleuk en inspirerend boek! Geweldig omdat het zo lekker praktisch is opgeschreven: gewoon zoals het gaat, staat het er. Zo zie je het niet vaak. Daarom vind ik het extra waardevol.”<br />Hans Stommels, Insights & Customer Experience Manager - Achmea
Prijs
€ 17,95
Bekijk boek