> > > > > inconsistencies-in-global-brands-and-their-affect-on-consumers-perceptions

Tugba Deniz - Inconsistencies In Global Brands And Their Affect On Consumers' Perceptions

Het boek Inconsistencies In Global Brands And Their Affect On Consumers' Perceptions van de auteur Tugba Deniz is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Inconsistencies In Global Brands And Their Affect On Consumers' Perceptions" is nieuw te koop vanaf € 66,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 66,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Inconsistencies In Global Brands And Their Affect On Consumers' Perceptions

Type: Paperback
ISBN: 9783668112520
Levertijd: 58

Aanbieder:
€ 66,99