ISBN: 9789029076579
Bekijk boek
Het boek Corporate Reputatiemanagement van de auteur L. Van Der Jagt is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Corporate Reputatiemanagement" is tweedehands te koop vanaf € 9,99 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789013015317
Soort boek
Paperback ?<p> In dit tijdperk waarin transparantie de plak zwaait, wordt de wereld van ondernemingen en hun bestuurders een stuk spannender. Boekhoudschandalen (Enron en Parmalat), reputatieschade en de crisissen bij Ahold en Shell hebben diepe wonden geslagen in het consumentenvertrouwen. Bovendien spreken pers, publiek en politiek schande van de beloning van topmanagers … Geen wonder dat bestuurders het vertrouwen moet herwinnen. </p><p> Bovendien moet er een goede performance worden neergezet. Bedrijven concurreren immers op vier velden tegelijk: op de commerciële markt, op de financiële markt, op de arbeidsmarkt en om steun in de samenleving. Om daarin succesvol te zijn moeten bedrijven zich positioneren en bouwen aan hun ‘naam en faam’. Want een sterke reputatie werkt als een magneet en leidt tot betere prestaties. Dit resulteert in waardecreatie. Zijn beleggers trouwens niet bereid een premium prijs te betalen voor bedrijven met een uitstekende reputatie?<br /><br />Met dit boek plaatst Ron van der Jagt corporate reputatiemanagement in een strategisch managementperspectief. Hij combineert actuele inzichten van leidende business schools met best practices van toonaangevende ondernemingen en zijn eigen praktijkervaring als adviseur. Ron van der Jagt presenteert zijn visie op de vraag hoe bedrijven een duurzaam sterke reputatie op kunnen bouwen. Dit boek hoopt communicatieprofessionals en het topmanagement van ondernemingen te kunnen inspireren en mede de juiste weg te wijzen. </p><br />
|
Prijs
€ 9,99 |
Bekijk boek |