> > > > > using-ambidexterity-to-achieve-service-excellence

Alexander Ditzel - Using Ambidexterity To Achieve Service Excellence

Het boek Using Ambidexterity To Achieve Service Excellence van de auteur Alexander Ditzel is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Using Ambidexterity To Achieve Service Excellence" is nieuw te koop vanaf € 32,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 32,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Using Ambidexterity To Achieve Service Excellence

Type: Paperback
ISBN: 9783656591498
Levertijd: 58

Aanbieder:
€ 32,99