ISBN: 9789082106916
Bekijk boek
Het boek Reclame Jargon van de auteur Hans Van Dijk is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Reclame Jargon" is tweedehands te koop vanaf € 25,09 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789491560552
Soort boek
Paperback In de reclame zijn we nogal goed met taal, ook met de taal van ons<br />eigen vak. Als een woord maar een beetje ouderwets aandoet - en<br />daar hebben we een neus voor - verzinnen we snel een beter woord.<br />Liefst iets dat half of helemaal Engels is. Dus nu eerst een 'Call-to-<br />Action' (koop dit boekje!), waarna u meteen begint aan de 'Buzz' dat<br />dit een mooi stukje 'Content Marketing' is.<br />Reclamejargon is geschreven door Hans van Dijk, één van de meest<br />bekroonde 'Copywriters' in Nederland én schrijver van het overdreven<br />populaire boek 'Zapklare Brokken, alles wat je moet weten over<br />reclame'. (Nee, dat is helaas niet meer te koop, er wordt hard gewerkt<br />aan een nieuwe editie.)<br />LOVENDE WOORDEN OVER 'ZAPKLARE BROKKEN'<br />'Briljant boek. (Ben beetje jaloers...)' Hans van Walbeek, reclamelegende.<br />'Leerzaam voor de jongelui en zelfs voor de gevorderde Diehards heerlijk<br />om te lezen.' Eugène Roorda, bureaudirecteur, boekenschrijver en<br />columnist.<br />'Zapklare Brokken is om het even flaptekst-reclamisch te zeggen een<br />Must Have Page-Turner.' Marcel Kalmeijer, Senior Manager Marketing-<br />Communicatie Tempo Team.
|
Prijs
€ 25,09 |
Bekijk boek |