> > > > > brand-management-theory-and-practice

John A. Dixon - Brand Management: Theory And Practice

Het boek Brand Management: Theory And Practice van de auteur John A. Dixon is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Brand Management: Theory And Practice" is nieuw te koop vanaf € 135,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 135,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Brand Management: Theory And Practice

Type: Hardcover
ISBN: 9781647260866
Levertijd: 22

Aanbieder:
€ 135,00


Andere populaire boeken van John A. Dixon
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (4)
vanaf € 26,86
Tweedehands (0)
The Twin Brothers

ISBN: 9781179346557


Bekijk boek

Nieuw (4)
vanaf € 16,00
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 22,00
Tweedehands (0)