> > > > > de-wandelaar-in-makkelijke-taal

A. Van Dis - De Wandelaar In Makkelijke Taal

Het boek De Wandelaar In Makkelijke Taal van de auteur A. Van Dis is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De Wandelaar In Makkelijke Taal" is tweedehands te koop vanaf € 18,35 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 18,35 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789059659049
   
Soort boek
Paperback


Een man krijgt bij een brand een hond in de schoot geworpen.<br /><br />Een hond die een andere wereld voor hem opent: die van vluchtelingen, illegalen en zwervers.<br /><br />Het verandert Parijs, het verandert de man: hij stapt over zijn eigen grenzen en wil helpen, goed doen. Maar alles wat hij doet pakt anders uit.
Prijs
€ 18,35
Bekijk boek


Andere populaire boeken van A. Van Dis
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
In Afrika

ISBN: 9789029065597


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 9,89
Tweedehands (2)
vanaf € 9,00
Het Beloofde Land

ISBN: 9789029025065


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 13,95
Tweedehands (0)
Totok Ii

ISBN: 9789078670049


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 21,15
Tweedehands (1)
€ 9,95