> > > > > bedrijfscommunicatie-voor-de-manager

Arno Van Doorn - Bedrijfscommunicatie Voor De Manager

Het boek Bedrijfscommunicatie Voor De Manager van de auteur Arno Van Doorn is 3 maal gevonden, 1 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Bedrijfscommunicatie Voor De Manager" is nieuw te koop vanaf € 69,95 bij Bol.com. "Bedrijfscommunicatie Voor De Manager" is tweedehands te koop vanaf € 6,45 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 69,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (2) vanaf € 6,45 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Bedrijfscommunicatie Voor De Manager

Type: Paperback
ISBN: 9789491743900
Levertijd: 5

Aanbieder:
€ 69,95
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789081681049
   
Soort boek
Hardcover


Communicatie heeft een belangrijke functie in de waardeketen van organisaties. De voortschrijdende globalisering, de nieuwe digitale communicatiemogelijkheden en de roep om steeds grotere transparantie noodzaakt organisaties in toenemende mate aandacht te besteden aan hun communicatiefunctie.<br /><br />Communicatie wordt steeds meer een kritische succesfactor voor organisaties. De eisen aan de communicatie worden vrijwel elk jaar hoger. Een organisatie die de communicatie niet op orde heeft, verspeelt de gunst van het publiek en daarmee de legitimering van haar eigen bestaan.<br /><br />Het managen van communicatie is niet alleen een specialistische functie maar vergt een integrale benadering vanuit het management van de organisatie. Dit betekent dat elke manager op de hoogte moet zijn van de bijdrage die communicatie kan leveren aan het functioneren van organisaties.<br /><br />In bedrijfskundige opleidingen vormt communicatie een steeds belangrijker onderdeel van de studie. Hoe eerder en hoe beter managers kennis maken met het belang van een strategisch goed vormgegeven communicatiebeleid en de voordelen die het een organisatie kan opleveren, hoe beter die managers later in hun functioneren de communicatiefunctie op haar waarde weet te beoordelen.<br /><br />Dit boek is geschreven vanuit het perspectief van de manager en de bedrijfskundige die zicht willen krijgen op dan wel inzicht moeten hebben in het functioneren van de communicatiefunctie. Het boek is daarmee bij uitstek geschikt om te gebruiken in opleidingen voor bedrijfskundigen.<br />
Prijs
€ 6,45
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491743009
   
Soort boek
Hardcover
Prijs
€ 17,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Arno Van Doorn
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 20,00
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 28,90
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 21,35