> > > > > a-dictionary-of-marketing

Charles Doyle - A Dictionary Of Marketing

Het boek A Dictionary Of Marketing van de auteur Charles Doyle is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "A Dictionary Of Marketing" is nieuw te koop vanaf € 15,72 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 15,72 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Dictionary Of Marketing 4th Edition

Type: Paperback
ISBN: 9780198736424
Levertijd: 8

Aanbieder:
€ 15,72
A Dictionary Of Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9780198736424
Levertijd: 11

Aanbieder:
€ 20,00


Andere populaire boeken van Charles Doyle
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Richard Aldington

ISBN: 9781349102266


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 40,99
Tweedehands (0)
Internet Gambling

ISBN: 9781590336083


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 38,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 59,99
Tweedehands (0)