> > > > > basisboek-marketingcommunicatie

Elyn Doornenbal - Basisboek Marketingcommunicatie

Het boek Basisboek Marketingcommunicatie van de auteur Elyn Doornenbal is 3 maal gevonden, 1 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Basisboek Marketingcommunicatie" is nieuw te koop vanaf € 60,50 bij Bol.com. "Basisboek Marketingcommunicatie" is tweedehands te koop vanaf € 11,75 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 60,50 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (2) vanaf € 11,75 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Basisboek Marketingcommunicatie

Type: Paperback
ISBN: 9789046905227
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 60,50
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046903803
   
Soort boek
Paperback


Welke communicatie-instrumenten kan een organisatie inzetten? Reclame of sponsoring? Welke media passen daarbij? Televisie of social media? Basisboek marketingcommunicatie geeft een eigentijds overzicht van alle instrumenten binnen marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe en traditionele media geïntegreerd besproken.<br />Elk hoofdstuk in dit basisboek gaat in op een marketingcommunicatie-instrument (bijvoorbeeld reclame, direct marketing of public relations) en de daarbij passende nieuwe en traditionele media. Dat maakt het boek actueel en toepasbaar. De auteurs besteden uitgebreid aandacht aan marketingcommunicatieplannen en consumentengedrag. In aparte hoofdstukken gaan zij in op mediaplanning en de kosten daarvan. Gebruikers vinden veel praktische voorbeelden en illustraties. Op de website staan bovendien leerdoelen, kennisvragen en casussen. <br />Verschil met de vorige druk<br />In deze 2e druk is een aantal hoofdstukken geactualiseerd. Social media is geen apart hoofdstuk meer, maar loopt als een rode draad door het boek. Er is meer aandacht voor online consumentengedrag (zoals facial coding) en de cookie wetgeving. Ook zijn de kostenplaatjes voor marketingcommunicatie aangepast. De website is uitgebreid met oefenmateriaal.<br />Esther de Berg is docent marketingcommunicatie aan de Hogeschool van Amsterdam en auteur van Handboek Internetstrategie. De overige auteurs van het boek hebben hun sporen verdiend in de marketing en het hoger economisch onderwijs.
Prijs
€ 11,75
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046902349
   
Soort boek
Paperback


Welke communicatie-instrumenten kan een organisatie inzetten? Wordt er voor reclame of sponsoring gekozen? Welke media passen daarbij? Gaat de voorkeur uit naar televisie of een digitale nieuwsbrief? Basisboek marketingcommunicatie biedt de informatie die nodig is om dit soort vragen te beantwoorden. Het geeft een actueel overzicht van alle mogelijke instrumenten en media binnen marketingcommunicatie.<br />Sinds een aantal jaar verschuiven bestedingen voor marketingcommunicatie steeds meer van traditionele media zoals televisie en print naar online media. In Basisboek marketingcommunicatie komen nieuwe en traditionele media daarom geïntegreerd aan bod. Elk hoofdstuk gaat in op een marketingcommunicatie-instrument (bijvoorbeeld reclame, direct marketing of public relations) en de daarbij passende media. Daarnaast besteden de auteurs uitgebreid aandacht aan marketingcommunicatieplannen en consumentengedrag. In aparte hoofdstukken gaan zij in op mediaplanning en de kosten van de inzet van diverse communicatiemiddelen.<br />De theorie wordt toegelicht aan de hand van veel praktische voorbeelden en illustraties. Op de bijbehorende website staan leerdoelen, kennisvragen en casussen. <br />Basisboek marketingcommunicatie is bedoeld voor hbo-opleidingen op het gebied van communicatie, commerciële economie en daaraan gerelateerde vakgebieden.<br /><br />Esther de Berg is docent marketingcommunicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Zij werkte in de professionele marketingcommunicatie, onder andere voor de Bijenkorf. Zij is auteur van Handboek Internetstrategie. De overige auteurs van het boek hebben hun sporen verdiend in de marketing en het hoger economisch onderwijs.<br /><br />
Prijs
€ 12,13
Bekijk boek