ISBN: 9781032277981
Bekijk boek
Het boek Bouwstenen Voor High Impact Learning van de auteur Filip Dochy is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Bouwstenen Voor High Impact Learning" is tweedehands te koop vanaf € 11,20 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789089538482
Soort boek
Paperback De opleidingsagenda in Nederland en Vlaanderen wordt sterk bepaald door de drang naar verhoogde inzetbaarheid en flexibiliteit. Maar dit doel leek de voorbije decennia te ambitieus. In Bouwstenen voor High Impact Learning wordt een model geschetst voor toekomstig leren en opleiden, uitgaande van de huidige knowhow over wat impact heeft als we écht willen leren. Naast de zeven bouwstenen van het model worden noodzakelijke contextfactoren toegelicht, zoals een ander toezicht, minder controle en de professionaliteit van trainers, docenten en de organisatie.<br /><br />Doelgroep<br />Dit boek is bedoeld voor bedrijf, onderwijs, opleidingen, en andere leercontexten:<br />* Professionals in het onderwijs; <br />* Beleidsmakers; <br />* Schoolleiders; <br />* Studenten van lerarenopleidingen en onderwijswetenschappen; <br />* Leerkrachten primair, secundair en hoger onderwijs;<br />* Professionals in Learning & Development in bedrijven, business units en Human Resource Development;<br />* Professionals, learning companies, consultancy in L&D.<br />
|
Prijs
€ 11,20 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789024428946
Soort boek
Paperback HILL is dé opleidingsmodus van de toekomst. ‘High Impact Learning that lasts (HILL)’ is de manier waarop iedereen maximaal en efficiënt zou kunnen leren. Van studenten en professionals wordt steeds meer zelfstandigheid, engagement, kritische houding, reflectievaardigheid en probleemoplossend vermogen verwacht. Daarnaast staat verhoogde inzetbaarheid en flexibiliteit van professionals hoog op de opleidingsagenda. Hoe kunnen we het onderwijs en de werkvloer zo inrichten dat iedereen continu en effectief blijft leren? In Bouwstenen voor High Impact Learning wordt een nieuw model geschetst voor toekomstig leren en opleiden, uitgaande van de huidige knowhow over wat impact heeft als we écht willen leren. Naast de zeven bouwstenen van het High Impact Learning-model worden noodzakelijke contextfactoren zoals een ander toezicht, minder controle en de professionaliteit van trainers en docenten en de organisatie toegelicht. Deze tweede druk is geactualiseerd en aangevuld met nieuwe inzichten over bijvoorbeeld Assessment-as-Learning. Ook bevat het een nieuw hoofdstuk met praktische tips en tricks en de instrumenten voor het meten van HILL-impact van een opleiding. Het boek is bedoeld voor bedrijven, opleidingen en andere organisaties of professionals in een opleidingscontext, zoals beleidsmakers, HRD-professionals, docenten, learning companies, opleidingsmanagers, schoolleiders en Learning & Development-consultants.
|
Prijs
€ 24,70 |
Bekijk boek |