ISBN: 9780749476380
Bekijk boek
Het boek Reclame: Dood Of Leven van de auteur Fons Van Dyck is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Reclame: Dood Of Leven" is tweedehands te koop vanaf € 10,99 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789401408141
Soort boek
Paperback Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming? <b>Video</b>: Auteur Fons Van Dyck (Think BBDO) en Nils Van Dam (Unilever) in Z-talk Goossens (10 mei 2013) Bekijk zeker ook: www.reclamepub.be
|
Prijs
€ 10,99 |
Bekijk boek |