> > > > > reclame-dood-of-leven

Fons Van Dyck - Reclame: Dood Of Leven

Het boek Reclame: Dood Of Leven van de auteur Fons Van Dyck is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Reclame: Dood Of Leven" is tweedehands te koop vanaf € 10,99 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 10,99 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789401408141
   
Soort boek
Paperback


Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming? <b>Video</b>: Auteur Fons Van Dyck (Think BBDO) en Nils Van Dam (Unilever) in Z-talk Goossens (10 mei 2013) Bekijk zeker ook: www.reclamepub.be
Prijs
€ 10,99
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Fons Van Dyck
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 22,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 24,90
Tweedehands (0)
Het Merk Mens

ISBN: 9789077442128


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 25,50
Tweedehands (0)