Het boek Marketingcommunicatie Op Business-to-business- En Consumentenmarkten van de auteur Hilde Eeckhout is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketingcommunicatie Op Business-to-business- En Consumentenmarkten" is tweedehands te koop vanaf € 12,45 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789044116663
Soort boek
Onbekende bindwijze Marketingcommunicatie op business-to-business- en consumentenmarkten biedt een onmisbaar inzicht in de business-to-businessmarkt. Velen zijn zich niet bewust van het feit dat de grootste economische activiteit, en dus ook de grootste kans op werkgelegenheid, in de businesssector ligt. De hele consumentenmarkt stoelt namelijk ook op deze achterliggende business-to-businessmarkt. Tijd dus voor een overzicht van de belangrijkste verschilpunten tussen beide markten, maar ook aandacht voor overeenkomsten en raakpunten. De klassieke marketingmix wordt kort besproken, met bijzondere aandacht voor wat typisch business-to-business is. Omdat kennis van de markt de belangrijkste troef is voor het opstellen van een geslaagd marketingplan wordt ook het marktonderzoek op de industriële markt besproken. De ruimste aandacht gaat naar de marketingcommunicatie-instrumenten op deze markt. Ter vergelijking wordt een aantal marketingcommunicatie-instrumenten op de consumentenmarkt besproken. Uiteraard wo
|
Prijs
€ 12,45 |
Bekijk boek |