> > > > > social-media-advertising-and-its-impact-on-consumer-behaviour

Emmanuel Elioth Lulandala - Social Media Advertising And Its Impact On Consumer Behaviour

Het boek Social Media Advertising And Its Impact On Consumer Behaviour van de auteur Emmanuel Elioth Lulandala is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Social Media Advertising And Its Impact On Consumer Behaviour" is nieuw te koop vanaf € 27,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 27,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Social Media Advertising And Its Impact On Consumer Behaviour

Type: Paperback
ISBN: 9788793530379
Levertijd: 46

Aanbieder:
€ 27,99