> > > > > qualitative-methods-in-business-research

Paivi Eriksson - Qualitative Methods In Business Research

Het boek Qualitative Methods In Business Research van de auteur Paivi Eriksson is 3 maal gevonden, 2 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Qualitative Methods In Business Research" is nieuw te koop vanaf € 42,99 bij Bol.com. "Qualitative Methods In Business Research" is tweedehands te koop vanaf € 22,50 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 42,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (1) vanaf € 22,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Qualitative Methods In Business Research

Type: Paperback
ISBN: 9781446273395
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 42,99
Qualitative Methods In Business Research

Type: Hardcover
ISBN: 9781446273388
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 109,95
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9781412903172
   
Soort boek
Paperback


"<p style="" margin:0cm=""> This pragmatic, applied textbook showcases the potential and impact of qualitative research in business and management. Using case studies and a global approach it provides you with an overview of the philosophies, methodologies and methods you will need to research in this field. </p><p style="" margin:0cm=""> </p><p style="" margin:0cm=""> Demystifying the whole process, it walks you through every aspect of conducting and using research in business, including generating questions, collecting useful data, evaluating the research and disseminating your findings. It also: </p><ul><li style="" margin:0cm="">Explores the challenges of working with qualitative data</li><li style="" margin:0cm="">Introduces qualitative methods including interviews, focus groups & ethnography</li></ul><p style="" margin:0cm=""> New to the 2<sup>nd</sup> edition: </p><ul><li style="" margin:0cm="">The role of digital tools and social media, and how you can use them for data collection</li><li style="" margin:0cm="">3 new chapters on qualitative content analysis, visual research and publishing research.</li></ul><br /><strong>Praise for the 1st edition:</strong><br /><p style="" margin:0cm=""> `Comprehensive, current and compelling, a winning combination for any research student or practitioner interested in increasing his/her knowledge about qualitative methods as they apply to business research' -<strong><em> The Qualitative Report</em></strong> </p>"
Prijs
€ 22,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Paivi Eriksson
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 124,72
Tweedehands (0)