> > > > > audience-research-experiments-in-immersive-onetoone-performance

Natalia Esling - Audience Research- Experiments In Immersive, One-to-one Performance

Het boek Audience Research- Experiments In Immersive, One-to-one Performance van de auteur Natalia Esling is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Audience Research- Experiments In Immersive, One-to-one Performance" is nieuw te koop vanaf € 155,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 155,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Audience Research- Experiments In Immersive, One-to-one Performance

Type: Hardcover
ISBN: 9780367631222
Levertijd: 20

Aanbieder:
€ 155,00