> > > > > emotional-marketing-analysis-of-consumer-behaviour-through-social-media-the-case-study-of-groupe-nordik

Simone Esposito - Emotional Marketing: Analysis Of Consumer Behaviour Through Social Media: The Case Study Of Groupe Nordik

Het boek Emotional Marketing: Analysis Of Consumer Behaviour Through Social Media: The Case Study Of Groupe Nordik van de auteur Simone Esposito is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Emotional Marketing: Analysis Of Consumer Behaviour Through Social Media: The Case Study Of Groupe Nordik" is nieuw te koop vanaf € 39,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 39,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Simone Esposito
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.