ISBN: 9789024602209
Bekijk boek
Het boek De Marketing Van Nieuwe Producten van de auteur J.J.E. Van Everdingen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De Marketing Van Nieuwe Producten" is tweedehands te koop vanaf € 19,04 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789051896688
Soort boek
Paperback Jaarlijks komen er veel nieuwe producten op de markt, maar deze zijn lang niet allemaal succesvol. Hoe kan de marketeer de kans op succes van zijn nieuwe product vergroten? Het adoptiemodel biedt uitkomst voor het antwoord op deze vraag. In de marketingpraktijk is het adoptiemodel minder bekend. De marketing van nieuwe producten wil hierin verandering brengen.<br /><br />De lezer maakt op heldere wijze kennis met het adoptiemodel. Aan de hand van voorbeelden komt aan de orde welke factoren de marktintroductie beïnvloeden en hoe marketeers in de praktijk met deze factoren omgaan. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen de consumentenmarkt en de zakelijke markt.<br />Daarnaast krijgt het opzetten en het uitvoeren van adoptieonderzoek stapsgewijs aandacht. Een uitgebreide case, waarin het hele onderzoeksproces nauwgezet wordt gevolgd, vormt een praktische aanvulling op de theorie.<br /><br />Het boek is bedoeld voor doctoraalstudenten Bedrijfseconomie en Bedrijfskunde en voor marketing managers de betrokken zijn bij de marketing van nieuwe producten.
|
Prijs
€ 19,04 |
Bekijk boek |