> > > > > service-quality-customer-satisfaction-and-loyalty

Mohsan Faizan - Service Quality, Customer Satisfaction And Loyalty

Het boek Service Quality, Customer Satisfaction And Loyalty van de auteur Mohsan Faizan is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Service Quality, Customer Satisfaction And Loyalty" is nieuw te koop vanaf € 58,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 58,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Service Quality, Customer Satisfaction And Loyalty ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Service Quality, Customer Satisfaction And Loyalty

Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Service Quality, Customer Satisfaction And Loyalty

Type: Paperback
ISBN: 9783659430374
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 58,99