> > > > > 50-customer-experience-lessons-customer-oriented-mindset-is-the-key-to-improve-the-company-performance

Muhammad Farooq - 50 Customer Experience Lessons: Customer Oriented Mindset, Is The Key To Improve The Company Performance

Het boek 50 Customer Experience Lessons: Customer Oriented Mindset, Is The Key To Improve The Company Performance van de auteur Muhammad Farooq is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "50 Customer Experience Lessons: Customer Oriented Mindset, Is The Key To Improve The Company Performance" is nieuw te koop vanaf € 18,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 18,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Muhammad Farooq
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 22,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 14,99
Tweedehands (0)
Podcasting A2z

ISBN: 9781699577165


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 22,99
Tweedehands (0)