> > > > > a-note-on-the-relationship-between-promotion-sensitivity-and-consumer-specific-variables

Peter Fader - A Note On The Relationship Between Promotion Sensitivity And Consumer Specific Variables

Het boek A Note On The Relationship Between Promotion Sensitivity And Consumer Specific Variables van de auteur Peter Fader is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "A Note On The Relationship Between Promotion Sensitivity And Consumer Specific Variables" is nieuw te koop vanaf € 14,99 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 14,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
A Note On The Relationship Between Promotion Sensitivity And Consumer Specific Variables

Type: Paperback
ISBN: 9781019261873
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 14,99
A Note On The Relationship Between Promotion Sensitivity And Consumer Specific Variables

Type: Hardcover
ISBN: 9781019256565
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 29,99


Andere populaire boeken van Peter Fader
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 34,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 16,58
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 40,97
Tweedehands (0)