> > > > > service-quality-analysis-in-the-five-stars-resort-hotels-of-cape-verde

Hegel Fernandes - Service Quality Analysis In The Five Stars Resort Hotels Of Cape Verde

Het boek Service Quality Analysis In The Five Stars Resort Hotels Of Cape Verde van de auteur Hegel Fernandes is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Service Quality Analysis In The Five Stars Resort Hotels Of Cape Verde" is nieuw te koop vanaf € 54,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 54,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Service Quality Analysis In The Five Stars Resort Hotels Of Cape Verde

Type: Paperback
ISBN: 9783659888465
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 54,90