> > > > > themas-en-inzichten-in-klantinteractie-12-menselijke-service-in-een-digitale-wereld

Martine Ferment - Thema's En Inzichten In Klantinteractie 12 - Menselijke Service In Een Digitale Wereld

Het boek Thema's En Inzichten In Klantinteractie 12 - Menselijke Service In Een Digitale Wereld van de auteur Martine Ferment is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Thema's En Inzichten In Klantinteractie 12 - Menselijke Service In Een Digitale Wereld" is tweedehands te koop vanaf € 11,99 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 11,99 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491390111
   
Soort boek
Paperback


Het onderzoek is ontworpen om als referentiepunt te dienen voor aspecten die van invloed zijn op customer service en klantinteractie. Het rapport bevat kengetallen gebaseerd op gegevens van grote en kleine contact centers, uit allerlei sectoren en regio's. De reeks kengetallen heeft betrekking op uiteenlopende aspecten van klantinteractie, zoals performance management, financieel management, HRM, kwaliteitsmanagement e.d. Tevens komen belangrijke onderwerpen aan de orde zoals de effectiviteit van ICT-middelen, trends en uitdagingen voor de toekomst.
Prijs
€ 11,99
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Martine Ferment
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.