Het boek Business-to-businessmarketing van de auteur C. Fill is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Business-to-businessmarketing" is tweedehands te koop vanaf € 20,90 bij Bol.com.
We hebben Business-to-businessmarketing ook gevonden geschreven door andere auteurs:
![]() |
Business-to-business Marketing |
![]() |
Business To Business Marketing |
![]() |
Business-to-business Marketing |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789043011310
Soort boek
Paperback Business-to-businessmarketing benadert het vakgebied vanuit het perspectief van marketingmanagement. Het boek integreert de relaties die organisaties aangaan om hun doelstellingen te behalen met de stijgende invloed van informatiesystemen en -technologie (IST) op bedrijfsprestaties. Deze integratie kenmerkt veel hedendaagse B2B-marketingactiviteiten. Business-to-businessmarketing geeft de student inzicht in de voornaamset IST-concepten en de implementatie van deze technologieën. Aan de hand van praktische voorbeelden wordt duidelijk uitgelegd hoe marketingactiviteiten effectiever en efficiënter kunnen worden uitgevoerd. Het boek is geschikt voor zowel studenten in de economische richtingen van het hoger onderwijs als voor marketingsmanagers.
|
Prijs
€ 20,90 |
Bekijk boek |