> > > > > the-influence-of-polls-on-television-news-coverage-of-presidential-campaigns

Vincent Fitzgerald - The Influence Of Polls On Television News Coverage Of Presidential Campaigns

Het boek The Influence Of Polls On Television News Coverage Of Presidential Campaigns van de auteur Vincent Fitzgerald is 3 maal gevonden, 3 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Influence Of Polls On Television News Coverage Of Presidential Campaigns" is nieuw te koop vanaf € 39,99 bij Bol.com.

Nieuw (3) vanaf € 39,99 bij Bol.com Toon 3 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 3 nieuwe boeken gevonden
The Influence Of Polls On Television News Coverage Of Presidential Campaigns

Type: Paperback
ISBN: 9781498542340
Levertijd: 55

Aanbieder:
€ 43,99
The Influence Of Polls On Television News Coverage Of Presidential Campaigns

Type: Hardcover
ISBN: 9781498542326
Levertijd: 55

Aanbieder:
€ 100,99


Andere populaire boeken van Vincent Fitzgerald
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.