> > > > > neuromarketing-as-an-interdisciplinary-strategy

Bladimir Francisco Riay Millan - Neuromarketing As An Interdisciplinary Strategy

Het boek Neuromarketing As An Interdisciplinary Strategy van de auteur Bladimir Francisco Riay Millan is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Neuromarketing As An Interdisciplinary Strategy" is nieuw te koop vanaf € 42,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 42,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Neuromarketing As An Interdisciplinary Strategy

Type: Paperback
ISBN: 9786206914860
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 42,99