> > > > > prikkel-de-koopknop

Carin Frijters - Prikkel De Koopknop

Het boek Prikkel De Koopknop van de auteur Carin Frijters is 3 maal gevonden, 1 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Prikkel De Koopknop" is nieuw te koop vanaf € 42,50 bij Bol.com. "Prikkel De Koopknop" is tweedehands te koop vanaf € 9,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 42,50 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (2) vanaf € 9,99 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Prikkel De Koopknop

Type: Softcover
ISBN: 9789081951135
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 42,50
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789081951104
   
Soort boek
Paperback


Internet of niet: de winkel zal altijd blijven bestaan. Maar de spelregels veranderen wel in razend tempo. De consument heeft hoge eisen en weinig tijd. winkel moet vooral relevant zijn en een feestje worden. Aan de retailer de taak om dat te bieden en de slingers op te hangen. Consumenten blijken zeer goed te prikkelen zelfs een zogeheten koopknop te bezitten. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat Prikkel de Koopknop over. Zodat je omzet en winst kunt blijven omarmen. Ook in deze concurrerende markt.Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retalmerchandise. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen, door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Een praktisch boek waarin actuele cases, theorie en de visie van de experts elkaar afwisselen. Aan het woord komen Philips, Wincor Nixdorf, PPG Sigma Coatings, Trendslator, Sizzer, Annindrya, Materia, Stivo Retail Trainingen, Branddoctors, MoodMedia en GfK.Prikkel de Koopknop is een must read voor iedereen met een passie voor retail.
Prijs
€ 9,99
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789081951111
   
Soort boek
Paperback


Nu al 2de druk van Prikkel de Koopknop! Met geactualiseerde informatie en nieuwe inspirerende cases uit de praktijk. Internet of niet: de winkel in het straatbeeld zal altijd blijven bestaan. Maar de spelregels veranderen wel in een rap tempo. De consument heeft hoge eisen en weinig tijd. Winkelen moet vooral relevant zijn en weer een feestje worden. Aan de retailer de taak om dat te bieden en de slingers op te hangen. Consumenten blijken zeer goed te prikkelen en zelfs een zogeheten koopknop te bezitten. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven omarmen. Ook in deze concurrerende markt. Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retailmerchandise, en auteur Carin Frijters legt duidelijk uit wat de wenselijke stappen zijn. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen, door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Theorie en praktijk vullen elkaar aan, experts geven hun visie in praktijkcases, beelden laten 'zien' hoe de winkel van de toekomst eruit moet zien. De lezer vindt handige tips die hij snel kan doorvoeren, maar ook meer complexe strategieën die enige voorbereiding vragen. Aan het woord komen Philips Retail Lighting, Philips Retail Solutions, Materia, Wincor Nixdorf, Breque consultancy, Trendslator, Sizzer, Annindriya, Stivo, Branddoctors, MOOD en GfK. Het boek is aanstekelijk en inspirerend geschreven, en prikkelt de lezer om snel aan de slag te gaan. Nieuwe prikkelende cases Eind 2012 verscheen de eerste uitgave van Prikkel de Koopknop. Dit retailboek met een voorwoord van René Repko is een must voor retailers, formulemanagers, marketingmanagers, fabrikanten, stylisten, merchandisers, ontwerpers en eigenlijk voor iedereen met een passie voor retail en zich bewust is van de noodzaak om te veranderen. Na een lovende ontvangst hier dan een tweede geactualiseerde druk met nog meer prikkelende cases, signaleringen en concrete handvatten. Onder andere: * Het toenemende belang van flexibele concepten en samenwerken * Online gaat offline en ontwikkelt zich tot 'hybride retail' * Hoe prikkelt de Jumbo Foodmarkt zijn klanten? Alle stimuli in de praktijk gebracht * Led is het. Deze energiezuinige, dynamische verlichting biedt ook voor de retail uitdagende mogelijkheden * IKEA shopt bij de metro van Londen en weet zijn klanten zo nog beter te sturen in hun klantenreis * Met een muziekmatrix van MOOD bepaal je welk geluid het beste past bij jouw concept * Extra qr-codes en nieuwe links naar inspirerende fimpjes Lees en bekijk ook de reviews van lezers van de eerste druk van Prikkel de Koopknop op www.cfretail.nl
Prijs
€ 16,98
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Carin Frijters
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Retail Theater

ISBN: 9789081951128


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 29,00
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 11,25
Tweedehands (0)