> > > > > merkstrategie

Giep Franzen - Merkstrategie

Het boek Merkstrategie van de auteur Giep Franzen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Merkstrategie" is tweedehands te koop vanaf € 34,99 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 34,99 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014079882
   
Soort boek
Hardcover


Strategisch management van merken benadert merken steeds vanuit het perspectief van zowel de consument als producent. Het boek laat zien hoe consumenten tussen merken kiezen, welke rol daarin bijvoorbeeld is weggelegd voor merkallianties, merkpersoonlijkheid en merkwaarden. Voor producenten behandelt het de problematiek van de merkbreedte en de merkarchitectuur en de vragen die aan het 'stretchen' van merken verbonden zijn. Het gaat diep in op de sterkten van merken - de stabiliteit van de grote merken die al een halve eeuw of langer bestaan- en de succesfactoren achter de geslaagde introducties van nieuwe merken.<br /><br />Strategisch management van merken geeft een state-of-the-art overzicht van de huidige stand van de 'wetenschap' rond merken. Het bevat tevens een een groot aantal cases waarmee de theoretische principes worden ge?llustreerd. Dat maakt dit boek van groot belang voor iedereen die bij het management van merken betrokken is.
Prijs
€ 34,99
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Giep Franzen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Merken En Reclame

ISBN: 9789026727344


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 32,50
Tweedehands (0)
Motivatie

ISBN: 9789047300632


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 29,99
Nieuw (1)
€ 366,99
Tweedehands (0)