ISBN: 9789026727344
Bekijk boek
Het boek Merkstrategie van de auteur Giep Franzen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Merkstrategie" is tweedehands te koop vanaf € 34,99 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014079882
Soort boek
Hardcover Strategisch management van merken benadert merken steeds vanuit het perspectief van zowel de consument als producent. Het boek laat zien hoe consumenten tussen merken kiezen, welke rol daarin bijvoorbeeld is weggelegd voor merkallianties, merkpersoonlijkheid en merkwaarden. Voor producenten behandelt het de problematiek van de merkbreedte en de merkarchitectuur en de vragen die aan het 'stretchen' van merken verbonden zijn. Het gaat diep in op de sterkten van merken - de stabiliteit van de grote merken die al een halve eeuw of langer bestaan- en de succesfactoren achter de geslaagde introducties van nieuwe merken.<br /><br />Strategisch management van merken geeft een state-of-the-art overzicht van de huidige stand van de 'wetenschap' rond merken. Het bevat tevens een een groot aantal cases waarmee de theoretische principes worden ge?llustreerd. Dat maakt dit boek van groot belang voor iedereen die bij het management van merken betrokken is.
|
Prijs
€ 34,99 |
Bekijk boek |