> > > > > marketingstrategie

Ruud T. Frambach - Marketingstrategie

Het boek Marketingstrategie van de auteur Ruud T. Frambach is 5 maal gevonden, 2 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Marketingstrategie" is nieuw te koop vanaf € 46,95 bij Bol.com. "Marketingstrategie" is tweedehands te koop vanaf € 9,65 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 46,95 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (3) vanaf € 9,65 bij Bol.com Toon 3 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Marketingstrategie ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Marketing-strategie

Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Marketingstrategie

Type: Paperback
ISBN: 9789001820619
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 46,95
Marketingstrategie

Type: Paperback
ISBN: 9789001749903
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 56,95
Tweedehands
We hebben 3 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001765088
   
Soort boek
Hardcover
Prijs
€ 9,65
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020730753
   
Soort boek
Hardcover


Zie omschrijving op de achterzijde van het boek ( foto )
Prijs
€ 10,75
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001877217
   
Soort boek
Paperback


Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten.<br /><br />Waarom kiezen voor Marketingstrategie?<br />* Onmisbaar bij het schrijven van een marketingplan;<br />* centrale rol voor het strategische keuzeproces;<br />* toepassingsgericht én wetenschappelijk onderbouwd. <br /><br />Om succesvol te zijn en te blijven moeten organisaties in staat zijn om hun klanten een unieke waarde te bieden. Organisaties moeten daarom vaststellen welke waarde ze willen en kunnen leveren. In Marketingstrategie staat daarom dit strategische keuzeproces centraal; op basis hiervan wordt het marketingplan uitgezet. Het boek laat je zien dat een succesvolle aanpak te leren valt. Het steunt op de recentste wetenschappelijke inzichten en vertaalt deze op toegankelijke wijze naar de praktijk. Marketingstrategie is ook beschikbaar als e-book.<br /><br />Wat is nieuw in de zesde editie van Marketingstrategie?<br />De nieuwste editie van Marketingstrategie bevat handige praktische modellen om nieuwe ontwikkelingen te analyseren, zoals het gebruik van big data. Er is meer aandacht voor de veranderende rol van marketeers. Wat betekent dit voor de marketeer zelf, de marketingfunctie, de marketingstrategie en de organisatie? Het boek is verder volledig geactualiseerd. <br /><br />Online ondersteuning<br />Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsen om mee te oefenen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
Prijs
€ 25,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Ruud T. Frambach
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 32,50
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 16,50
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 17,40