> > > > > dopen-moet-dat-nu-echt

Fynvandraat - Dopen Moet Dat Nu Echt

Het boek Dopen Moet Dat Nu Echt van de auteur Fynvandraat is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Dopen Moet Dat Nu Echt" is tweedehands te koop vanaf € 9,00 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 9,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789063530723
   
Soort boek
Paperback


<p> <strong>Dopen, moet dat nu echt? : Wat zegt de schrift.</strong> </p> <p> Vreemd eigenlijk, die gewoonte om mensen die in de Heer Jezus geloven in water onder te dompelen. Heidense godsdiensten, ja, die hebben allemaal een bepaald ritueel, waaraan een of andere kracht wordt toegekend, maar het christendom leert toch juist, dat het op het innerlijk aankomt, op het hart? Waarom dan die doop?<br />Dat ons hart niet deugt, weet ieder wel die een beetje eerlijk wil zijn ten opzichte van God en zichzelf. Het woord van de Heer over ons hart is vernietigend: ‘Want uit het hart komen voort: boze overleggingen, moorden, overspelen, hoererijen, diefstal, valse getuigenissen, lasteringen. Deze dingen zijn het, die de mens verontreinigen’ (Matth. 15: 19, 20).<br />Maar het klopt uiteraard met de realiteit. Bekering, dat wil zeggen: berouwvol zich naar God keren, en geloof in Jezus Christus, dat wil zeggen: in kinderlijk geloof aanvaarden dat Hij voor onze zonden het oordeel droeg en onze plaats innam, zijn dus noodzakelijk. Dat er innerlijk met ons iets veranderen moest, dat hebben we allemaal voor zover we bekeerd zijn wel beseft. Maar dat dopen … waar is dat nu goed voor? </p>
Prijs
€ 9,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Fynvandraat
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 11,00
Krudoorns

ISBN: 9789061087106


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 21,82