> > > > > marketing-de-essentie

Armstrong Gary - Marketing, De Essentie

Het boek Marketing, De Essentie van de auteur Armstrong Gary is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketing, De Essentie" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Marketing, De Essentie ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Marketing, De Essentie

Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043010580
   
Soort boek
Paperback


In Marketing, de essentie wordt op heldere en compacte wijze marketing in de breedte behandeld. Het boek is gebaseerd op de zevende editie van Marketing, An Introduction en biedt een introductie in de marketing voor studenten in het hoger onderwijs, voor zowel commciële studierichtingen als voor studierichtingen waarbij de student niet direct met het onderwerp te maken heeft, maar wel geacht wordt een en ander van marketing te weten.<br /><br />Inhoudsopgave<br />1 Inleiding<br />2 Bedrijfs- en marketingstrategie: samenwerkingsverbanden om klantrelaties op te bouwen<br />3 De marketingomgeving<br />4 Marktonderzoek<br />5 Koopgedrag van consumenten en bedrijven<br />6 Marktsegmentatie en positionering<br />7 Producten, diensten en merkenstrategie<br />8 Prijsbeleid<br />9 Marketingkanalen en supply chain management<br />10 Geïntegreerde marketingcommunicatie<br />11 De internationale markt<br />12 Marketing en de maatschappij: maatschappelijke verantwoordelijkheid en marketingethiek<br />Bijlage: het marketingplan<br />Trefwoordenlijst<br />Noten<br />Index
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek