ISBN: 9780333770863
Bekijk boek
Het boek Visie Van De Top van de auteur Garten is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Visie Van De Top" is tweedehands te koop vanaf € 5,20 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789022529911
Soort boek
Onbekende bindwijze De toekomst volgens de leiders De belangrijkste leiders van de 21ste eeuw zullen niet de religieuze of politieke leiders zijn, maar de topmannen en -vrouwen van de multinationals. Wat is hun beeld van de toekomst? Hoe zien zij hun eigen rol in deze tijd van grote veranderingen? Dat zijn de vragen die in De visie van de top worden gesteld en beantwoord. Gebaseerd op interviews met de belangrijkste bestuursvoorzitters ter wereld, zoals Jack Welch van General Electric, Steve Case van America On Line, Mark Moody-Stuart van Shell, mediamagnaat Rupert Murdoch en Virgin-oprichter Richard Branson, schetst Jeffrey Garten een beeld van deze leiders, hun visie, hun strategie en de dagelijkse uitdagingen. Zijn conclusies zijn verrassend: * Internationale bestuursvoorzitters zijn veel minder belangrijk dan men denkt, ze zijn geen alleenheersers, maar aanstuurders. Dat vinden zij zelf ook.<br />* De echte strijd op het internet gaat niet tussen de nieuwe dotcom-bedrijven, maar tussen de traditionele zakengiganten. Die strijd is nog maar net begonnen.<br />* Toekomstig succes vereist meer dan kortetermijnopbrengsten voor de aandeelhouders; er zal meer aandacht besteed moeten worden aan het welzijn van personeel, klanten en leveranciers. Jeffrey Garten pleit in zijn boek voor een bredere rol van de topman, hij zal een structuur moeten creëren waarin personeelsbeleid, zorg voor het milieu en regels voor handel, financiering en communicatie passen. De visie van de top geeft een beeld van de toekomst en van de mannen en vrouwen die die toekomst zullen bepalen.
|
Prijs
€ 5,20 |
Bekijk boek | |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789022529911
Soort boek
Onbekende bindwijze De toekomst volgens de leiders De belangrijkste leiders van de 21ste eeuw zullen niet de religieuze of politieke leiders zijn, maar de topmannen en -vrouwen van de multinationals. Wat is hun beeld van de toekomst? Hoe zien zij hun eigen rol in deze tijd van grote veranderingen? Dat zijn de vragen die in De visie van de top worden gesteld en beantwoord. Gebaseerd op interviews met de belangrijkste bestuursvoorzitters ter wereld, zoals Jack Welch van General Electric, Steve Case van America On Line, Mark Moody-Stuart van Shell, mediamagnaat Rupert Murdoch en Virgin-oprichter Richard Branson, schetst Jeffrey Garten een beeld van deze leiders, hun visie, hun strategie en de dagelijkse uitdagingen. Zijn conclusies zijn verrassend: * Internationale bestuursvoorzitters zijn veel minder belangrijk dan men denkt, ze zijn geen alleenheersers, maar aanstuurders. Dat vinden zij zelf ook.<br />* De echte strijd op het internet gaat niet tussen de nieuwe dotcom-bedrijven, maar tussen de traditionele zakengiganten. Die strijd is nog maar net begonnen.<br />* Toekomstig succes vereist meer dan kortetermijnopbrengsten voor de aandeelhouders; er zal meer aandacht besteed moeten worden aan het welzijn van personeel, klanten en leveranciers. Jeffrey Garten pleit in zijn boek voor een bredere rol van de topman, hij zal een structuur moeten creëren waarin personeelsbeleid, zorg voor het milieu en regels voor handel, financiering en communicatie passen. De visie van de top geeft een beeld van de toekomst en van de mannen en vrouwen die die toekomst zullen bepalen.
|
Prijs
€ 5,20 |
Bekijk boek |