> > > > > hoe-verliest-u-een-tevreden-klant

John E. Gamble - Hoe Verliest U Een Tevreden Klant?

Het boek Hoe Verliest U Een Tevreden Klant? van de auteur John E. Gamble is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Hoe Verliest U Een Tevreden Klant?" is tweedehands te koop vanaf € 29,00 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 29,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789461901767
   
Soort boek
Paperback


Dit is het tweede boek dat John Gamble schreef over het behouden van key-accounts. Het eerste boek, 'Wat uw klanten u niet vertellen én uw managers niet weten' werd voor het eerst gepubliceerd in 1994 en is vele malen opnieuw uitgegeven. Er zijn wereldwijf meer dan 125.000 exemplaren verkocht. In 2010 werd dit boek door Tenacity Nederland bewerkt en vertaald voor de Nederlandse markt.<br /><br />Dit boek verklaart waarom 'gewoon hele goede diensten leveren' of uw klant geld besparen en een hoge klanttevredenheid hebben, niet genoeg is om iedere klant te behouden. Het daagt u uit eens kritisch te kijken naar uw relatie met uw key-accounts.
Prijs
€ 29,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van John E. Gamble
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.