> > > > > contentmarketing-vanuit-je-zakelijke-dna

Karin Garritsen - Contentmarketing Vanuit Je Zakelijke Dna

Het boek Contentmarketing Vanuit Je Zakelijke Dna van de auteur Karin Garritsen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Contentmarketing Vanuit Je Zakelijke Dna" is tweedehands te koop vanaf € 17,85 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 17,85 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789089653840
   
Soort boek
Paperback


Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen blijven dan ook uit. Hoe kom je erachter aan welke content je klanten behoefte hebben? Of nog belangrijker: waarom je klanten ooit klanten werden? <br /><br />Start met het vaststellen van je unieke DNA. Wat maakt jouw organisatie tot een succes? Wat is de klik die jouw klant heeft met je organisatie? Dit boek biedt een concrete aanpak om samen met medewerkers en klanten te onderzoeken wat jouw unieke DNA is. Door middel van deze methode leer je de kern van je DNA vast te stellen en die te vertalen naar een concrete contentstrategie en -planning. <br /><br /><ul> <li>Voor communicatie- en marketingprofessionals én hbo-studenten. </li> <li>Met deze methode leer je de kern van je DNA te vast te stellen en die te vertalen naar een content strategie en -planning.</li> </ul> Trefwoorden: Content contentmaketing organisaties strategie klanten DNA producten diensten succes Karin Garritsen<br /><br />
Prijs
€ 17,85
Bekijk boek