> > > > > impact-of-social-media-on-brand-equity-and-profitability-in-nigeria

Marcus Garvey Orji - Impact Of Social Media On Brand Equity And Profitability In Nigeria

Het boek Impact Of Social Media On Brand Equity And Profitability In Nigeria van de auteur Marcus Garvey Orji is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Impact Of Social Media On Brand Equity And Profitability In Nigeria" is nieuw te koop vanaf € 39,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 39,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Impact Of Social Media On Brand Equity And Profitability In Nigeria

Type: Paperback
ISBN: 9786200264404
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 39,90