Het boek Buitengewone Klantenservice van de auteur Susan M. Gage is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Buitengewone Klantenservice" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789076903125
Soort boek
Onbekende bindwijze Voortaan beantwoordt u alle telefoontjes na twee of drie keer rinkelen. Uw werknemers zijn beleefd tegen uw klanten en er kan best wel eens een glimlachje vanaf. Dit zijn immers de basisingredi?nten van een goede klantenservice, niet?<br />Fout. Als u een uitstekende klantenservice wilt bieden, hebt u nood aan een systeem dat garandeert dat alle klanten effici?nt, consistent en correct behandeld worden. Als u uw klanten aanbiedt wat ze willen, ervoor zorgt dat ze gemakkelijk de gewenste producten kunnen kopen en ze correct behandelt, beschikt u over een service die garandeert dat klanten levenslang bij u blijven kopen. Als u wilt dat klanten levenslang een beroep doen op de diensten van uw bedrijf, hebt u voor het juiste boek gekozen.<br /><br />Over de auteur: Susan M. Gage heeft reeds voor verschillende bedrijven een programma ontwikkeld om een goede klantenservice te bieden.
|
Prijs
€ 8,45 |
Bekijk boek |