> > > > > in-uw-sporen

William Gadsby - In Uw Sporen

Het boek In Uw Sporen van de auteur William Gadsby is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "In Uw Sporen" is tweedehands te koop vanaf € 5,00 bij www.deboekenhoeve.nl.

Tweedehands (2) vanaf € 5,00 bij www.deboekenhoeve.nl Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
www.deboekenhoeve.nl
William Gadsby | overdenking | serie: Licht op de Kandelaar. Ik heb dikwijls een arme zondaar zien staan aan de grenzen van de volheid van Christus, Die gepast voor hem werd. Het is als een uitgehongerd schepsel dat door een raam kijkt en een rijk beladen tafel ziet, maar niet durft te hopen dat hij er één kruimel van krijgen zal. Misschien is hij er zeker van dat daar alles is wat zijn ziel nodig heeft, maar hij denkt dat er niets voor hem is. Maar weldra komt de lieve God en door Zijn kracht en de gezegende werking van Zijn Geest trekt Hij de ziel naar binnen om te wandelen in de heerlijke verborgenheden van de liefde van Christus. En zo wordt de ziel door het geloof gevoelig geleid om te wandelen op het pad van de Heere Jezus Christus. William Gadsby (1773-1844) was een bekend Engels prediker. Zijn preken worden gekenmerkt door eenvoud en een grote originaliteit. Zijn uitdrukkingen zijn van niemand geleend. Steeds weer werkt Gadsby de tekst grondig en bevindelijk uit. Hij stelt ons de diepte van de val voor, maar ook de rijkdom van de genade, waarbij hij uitweidt over de heerlijkheid en volheid van Christus. Philpot zei van hem: ‘Hij sprak met zo'n kracht en autoriteit dat het scheen alsof hij in de derde hemel was geweest.’ Deze bundel bevat drie preken, voor het eerst uit het Engels vertaald door S. Houtekamer. ISBN: 9789033118067 Paperback (met flappen) - Den Hertog - Houten - 2004 - 72 pag.  Gebruikte softcover in zeer goede staat.
Prijs
€ 5,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789033118067
   
Soort boek
Onbekende bindwijze
Prijs
€ 8,85
Bekijk boek


Andere populaire boeken van William Gadsby
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (4)
vanaf € 12,50
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 12,50
Nieuw (1)
€ 7,21
Tweedehands (0)