> > > > > het-event-als-strategisch-marketinginstrument

Dorothe Gerritsen - Het Event Als Strategisch Marketinginstrument

Het boek Het Event Als Strategisch Marketinginstrument van de auteur Dorothe Gerritsen is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Het Event Als Strategisch Marketinginstrument" is nieuw te koop vanaf € 45,95 bij Bol.com. "Het Event Als Strategisch Marketinginstrument" is tweedehands te koop vanaf € 33,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 45,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 33,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Het Event Als Strategisch Marketinginstrument

Type: Paperback
ISBN: 9789046905692
Levertijd: 5

Aanbieder:
€ 45,95
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046902417
   
Soort boek
Paperback


In de marketing spelen belevenissen, ontmoetingen en events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan belevingen, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. <br />Het event als strategisch marketinginstrument beschrijft hoe events ingezet kunnen worden als strategisch onderdeel van de marketing.<br />De inleidende hoofdstukken behandelen de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Vervolgens komen de verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen aan bod, zoals branding en relatie- en citymarketing. De laatste hoofdstukken behandelen de stap van strategie naar concept, en bespreken eventontwerp en touchpoints. Het boek sluit af met een hoofdstuk over effectmeting en evaluatie. De voorbeelden in de bijlagen en het extra materiaal en opdrachten op de website helpen de student de informatie in de praktijk toe te passen.<br />Het event als strategisch marketinginstrument richt zich op hbo-opleidingen en professionals voor marketing en management van events, entertainment, sport en kunst. Samen met het Basisboek eventmanagement van Gabriëlle Kuiper biedt dit boek alle kennis en inzichten die hbo?ers nodig hebben als zij zich gaan bezighouden met events.<br />Dorothé Gerritsen en Ronald van Olderen zijn beiden docent eventmanagement aan NHTV internationaal hoger onderwijs Breda.<br />
Prijs
€ 33,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Dorothe Gerritsen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 46,06
Tweedehands (0)