> > > > > business-marketing

Kees Gelderman - Business Marketing

Het boek Business Marketing van de auteur Kees Gelderman is 4 maal gevonden, 2 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Business Marketing" is nieuw te koop vanaf € 57,50 bij Bol.com. "Business Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 8,00 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 57,50 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (2) vanaf € 8,00 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Business Marketing ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Business Marketing
Business Marketing
Business Marketing

Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Business Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9789001878115
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 57,50
Business Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9789001298678
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 81,50
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020732511
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 8,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001700317
   
Soort boek
Hardcover


Business marketing is een overzichtelijk standaardwerk voor een ieder die zich wil verdiepen in de mogelilkhedem en de praktijk van B2B-marketing: de problematiek van bedrijven die leveren aan andere bedvrijven, Het boek is bedoeld voor de diverse curricula van het economisch en technisch hbo, alsmede voor onderwijs op universitair niveau. Het boek ken teen duidelijke structurering, toegankelijk taalgebruik en veel verhelderende praktijkvoorbeelden. Op de bijbehorende website is een groot aantal cases te vinden en veel aanvullend oefenmateriaal. Het boek onderkent dat relatiemanagement een belangrijke plaats innenmt binnen B2B-marketing, waarbij de instrumenten van de marketingmix een invulling verdienen die het belang van relaties, samenwerking en netwerken erkent. Het boek behandelt onder andre:<br />- koopgedrag van organisaties<br />- afgeleide vraag en SCM<br />- CRM, MIS en Database marketing<br />- industrieel marktonderzoek<br />- marketingplanning en -strategie en marktsegmentatie<br />- toeleveren en uitbesteden<br />- organisatie en account management<br />- marketing control<br />- servicestrategieën<br />- (Europees) aanbesteden<br />- e-commerce, websites en internet<br />- verkoop-en relatiemanagement<br />- zakelijke dienstverlening.<br />Dr. C.J. Gelderman werkt als universitair hoofddocent marketing en inkoopmanagement bij de Open Universiteit Nederland, prof. dr. H.W.C. van der Hart is hoogleraar en adviseur op het gebied van business marketing.
Prijs
€ 8,25
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Kees Gelderman
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 76,99
Tweedehands (0)