> > > > > service-management-voor-zorgorganisaties

Paul Gemmel - Service Management Voor Zorgorganisaties

Het boek Service Management Voor Zorgorganisaties van de auteur Paul Gemmel is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Service Management Voor Zorgorganisaties" is nieuw te koop vanaf € 25,00 bij Bol.com. "Service Management Voor Zorgorganisaties" is tweedehands te koop vanaf € 50,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 25,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 50,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Service Management Voor Zorgorganisaties

Type: Onbekende bindwijze
ISBN: 9789048627332
Levertijd: 5

Aanbieder:
€ 25,00
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789048607600
   
Soort boek
Hardcover


?Service Management is een groeiend onderzoeks- en studiedomein. Het aantal boeken, artikels en research papers over dit onderwerp neemt exponentieel toe.Het samenbrengen van onze inzichten over het functioneren van zorgorganisaties en onze kennis over service management heeft geleid tot het thema voor dit boek: Service Management voor Zorgorganisaties.Het boek kan beschouwd worden als een handboek of een handleiding die zorgorganisaties moet helpen om een (nog) betere service te verlenen. Dit boek richt zich tot leidinggevenden in de zorgsector die op zoek zijn naar suggesties om een goede service te verlenen. Het is dan ook een nuttig handboek voor studenten.Met dit boek proberen we een brug te leggen tussen de meer academische kennis en de uitdagingen van de dagelijkse praktijk.Prof. Dr. Paul Gemmel is doctor in de toegepaste economische wetenschappen. Hij is hoofddocent aan de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Universiteit Gent. Hij doceert er service management met toepassingen voor zorgorganisaties, publieke organisaties en industri??le organisaties. Hij is ook verantwoordelijk voor de opleiding Master Management en Beleid van de Gezondheidszorg van de UGent. Hij is tevens Research Fellow aan de Vlerick Leuven Gent Management School en geeft er wetenschappelijk advies aan MINOZ, het Onderzoekscentrum voor Ziekehuismanagement.Lic. Katrien Verleye ging na haar studies Sociale Agogiek (UGent) aan de slag als onderzoeker in het Healthcare Management team van de Vlerick Leuven Gent Management School en later ook als assistent bij de Vakgroep Management, Innovatie & Ondernemerschap van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de UGent. Haar onderzoek focust op management van services, kwaliteit en innovatie in zorgorganisaties en sedert 2009 werkt zij als I.C.M. Fellow aan een doctoraat rond klantenparticipatie in service processen.<br />
Prijs
€ 50,00
Bekijk boek