> > > > > a-study-on-personality-congruence-between-brand-and-its-consumers

Saugat Ghosh - A Study On Personality Congruence Between Brand And Its Consumers

Het boek A Study On Personality Congruence Between Brand And Its Consumers van de auteur Saugat Ghosh is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "A Study On Personality Congruence Between Brand And Its Consumers" is nieuw te koop vanaf € 35,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 35,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
A Study On Personality Congruence Between Brand And Its Consumers

Type: Paperback
ISBN: 9788596853798
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 35,99