> > > > > monitoring-measuring-and-managing-customer-service

Gary S. Goodman - Monitoring, Measuring And Managing Customer Service

Het boek Monitoring, Measuring And Managing Customer Service van de auteur Gary S. Goodman is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Monitoring, Measuring And Managing Customer Service" is nieuw te koop vanaf € 42,69 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 42,69 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Monitoring, Measuring And Managing Customer Service

Type: Hardcover
ISBN: 9780787951399
Levertijd: 43

Aanbieder:
€ 42,69


Andere populaire boeken van Gary S. Goodman
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 11,49
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 15,99
Tweedehands (0)