> > > > > whether-or-not-social-media-have-become-the-most-important-element-of-the-marketing-strategy-for-music-artists-to-become-famous

Sarah Gottschling - Whether Or Not Social Media Have Become The Most Important Element Of The Marketing Strategy For Music Artists To Become Famous

Het boek Whether Or Not Social Media Have Become The Most Important Element Of The Marketing Strategy For Music Artists To Become Famous van de auteur Sarah Gottschling is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Whether Or Not Social Media Have Become The Most Important Element Of The Marketing Strategy For Music Artists To Become Famous" is nieuw te koop vanaf € 22,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 22,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden