Het boek Relatieversterkende Evenementen van de auteur G. Gosman, B Schreuders is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Relatieversterkende Evenementen" is tweedehands te koop vanaf € 15,50 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014054674
Soort boek
Paperback Gemiddeld wordt op jaarbasis twee ton per bedrijf uitgegeven aan relatieversterkende evenementen. De hoofddoelstelling van deze evenementen is: 'het versterken van de band met de (potentiële) klant'. De waarde van de relatie blijkt steeds vaker doorslaggevend te zijn in de gunst om de klant. Evenementen bieden, als ultieme vorm van communicatie, de mogelijkheid voor fysiek contact en interactie met de externe relatie. Daarom zulen de relatieversterkende evenementen de aankomende jaren steeds vaker worden ingezet als aanvulling op de traditionele marketing- en communicatie-instrumenten. Van de organisator van relatieversterkende evenementen wordt een doelgerichte invulling verwacht. Alleen eten en drinken is niet voldoende. Om doelgericht te organiseren moeten de uitgangspunten worden in termen van doelgroepen, doelstellingen en rendement. Een noodzakelijke voorwaarde voor succes is een functioneel inhoudelijk programma en een doordacht invitatietraject, een perfecte uitvoering en tensl
|
Prijs
€ 15,50 |
Bekijk boek |