> > > > > het-nononsenseboek-over-merken-bouwen

Suzanne Van Gompel - Het No-nonsenseboek Over Merken Bouwen

Het boek Het No-nonsenseboek Over Merken Bouwen van de auteur Suzanne Van Gompel is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Het No-nonsenseboek Over Merken Bouwen" is tweedehands te koop vanaf € 34,00 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 34,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789089651853
   
Soort boek
Paperback


Hoe bouwt u een sterk merk? Er zijn honderden boeken over. De meeste gaan slechts over een deelonderwerp, zoals strategie, design of dienstverlening. Of zijn geschreven door en voor specialisten. Waardoor ze vaak theoretisch en abstract zijn, en veel jargon bevatten. Suzanne van Gompel bewijst dat het ook anders kan. Merken bouwen is geen raketwetenschap. Het is uiteindelijk vooral een kwestie van de juiste vragen stellen, van keuzes maken en daar consequent naar blijven handelen.<br /><br />Dit boek maakt merken bouwen voor iedereen toegankelijk. Of je nu een marketingachtergrond hebt of niet. Of je nu een groot of een klein bedrijf bent - of ervoor werkt. Of je nu een nieuw merk wilt maken of een bestaand merk wilt versterken. Het vertelt alleen wat je hoeft te weten, niet meer en niet minder. In begrijpelijke taal en geïllustreerd met concrete praktijkvoorbeelden. Het helpt je om je merk opmerkelijk(er) en memorabel(er) te maken. Zodat er meer klanten aan je denken en voor je kiezen als ze voor de keuze staan tussen jouw merk ... of een ander. <br /><br />Suzanne van Gompel is eigenaar van adviesbureau STAND OUT FROM THE CROWD (Amsterdam en Mumbai). Na haar studie Sociale & Organisatiepsychologie aan de Universiteit Utrecht werkte ze jaren als merkstrateeg voor verschillende marketingadviesbureaus, reclamebureaus en bedrijven. Voor grote en kleine merken in uiteenlopende markten. Van multinationals tot MKB, van fashion tot fondsenwerving en van bierbrouwers tot bankiers. <br />
Prijs
€ 34,00
Bekijk boek