ISBN: 9789050301688
Bekijk boek
Het boek Communicatie Cases 1: van de auteur B. Groenendijk is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Communicatie Cases 1:" is tweedehands te koop vanaf € 9,95 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014064840
Soort boek
Paperback Product Recall, theorie en praktijk. Grote gebeurtenissen werpen hun schaduwen vooruit. Zeker als wij ze bezien vanuit de public relations invalshoek. Want de mate waarin de gebeurtenis goed en succesvol verloopt, is sterk afhankelijk van een goede planning en voorbereiding. De public relations afdeling is al met de gebeurtenis bezig lang voor vele anderen zich bewust zijn van het feit dat deze in aantocht is. Dat geldt voor elk evenement, ongeacht het karakter en de groepen in de samenleving die er direct of indirect bij zijn betrokken. Nabootsing of inhaken op de actualiteit? Alstublieft, weer een bundel lessen uit de praktijk! Want dat zijn cases - of casussen - inkijkjes in de praktijk waaruit lering kan worden getrokken. Want waarom zouden we gevallen die zich in de praktijk voordoen uitéénleggen en onderdeel voor onderdeel, aspect voor aspect aandachtig bekijken, anders dan om ervan te leren. *Het kán in Almere.* Een bijeenkomst van het college van Burgemeester en Wethouders begin 1997 vormde de oorsprong van de promotiecampagne. In deze collegevergadering kwam een aantal zaken aan de orde die zeer belangrijk waren, en zijn, voor de verdere groei van Almere. Ze behoorden tot de fundamentele ontwikkelingen van de nieuwe en snelgroeiende stad. Met name de plannen voor het stadscentrum en de standsontwikkeling na 2005 vormden hierbij de rode draad. *Deze tijd vraagt om een VU*. In het begin van de jaren negentig werd door universiteiten met grote voortvarendheid de studentenwerving aangepakt. Aanleiding voor deze wervingsactiviteiten vormde de voorspelde terugloop van de studentenaantallen en het financiële belang van de instroom van studenten voor universiteiten. *Overname Wilma Nederland door NBM-Amstelland* Op 8 mei 1998 maakten de Raden van Bestuur van NBM-Amstelland NV e Wilma International NV het voornemen bekend tot overname van alle aandelen Wilma Nederland BV door NBM-Amstelland. Concretisering van dit voornemen betekende het ontstaan van de grootste producent in de Nederlandse woning- en utiliteitssector. Naast de juridische, organisatorische en financiële aspecten vormden de voorbereidingen voor de communicatie over de voornemens een essentiële activiteit die in zeer korte tijd door een kleine groep ingewijden moest worden uitgevoerd.
|
Prijs
€ 9,95 |
Bekijk boek |