> > > > > communicatie-cases-1

B. Groenendijk - Communicatie Cases 1:

Het boek Communicatie Cases 1: van de auteur B. Groenendijk is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Communicatie Cases 1:" is tweedehands te koop vanaf € 9,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 9,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014064840
   
Soort boek
Paperback


Product Recall, theorie en praktijk. Grote gebeurtenissen werpen hun schaduwen vooruit. Zeker als wij ze bezien vanuit de public relations invalshoek. Want de mate waarin de gebeurtenis goed en succesvol verloopt, is sterk afhankelijk van een goede planning en voorbereiding. De public relations afdeling is al met de gebeurtenis bezig lang voor vele anderen zich bewust zijn van het feit dat deze in aantocht is. Dat geldt voor elk evenement, ongeacht het karakter en de groepen in de samenleving die er direct of indirect bij zijn betrokken. Nabootsing of inhaken op de actualiteit? Alstublieft, weer een bundel lessen uit de praktijk! Want dat zijn cases - of casussen - inkijkjes in de praktijk waaruit lering kan worden getrokken. Want waarom zouden we gevallen die zich in de praktijk voordoen uitéénleggen en onderdeel voor onderdeel, aspect voor aspect aandachtig bekijken, anders dan om ervan te leren. *Het kán in Almere.* Een bijeenkomst van het college van Burgemeester en Wethouders begin 1997 vormde de oorsprong van de promotiecampagne. In deze collegevergadering kwam een aantal zaken aan de orde die zeer belangrijk waren, en zijn, voor de verdere groei van Almere. Ze behoorden tot de fundamentele ontwikkelingen van de nieuwe en snelgroeiende stad. Met name de plannen voor het stadscentrum en de standsontwikkeling na 2005 vormden hierbij de rode draad. *Deze tijd vraagt om een VU*. In het begin van de jaren negentig werd door universiteiten met grote voortvarendheid de studentenwerving aangepakt. Aanleiding voor deze wervingsactiviteiten vormde de voorspelde terugloop van de studentenaantallen en het financiële belang van de instroom van studenten voor universiteiten. *Overname Wilma Nederland door NBM-Amstelland* Op 8 mei 1998 maakten de Raden van Bestuur van NBM-Amstelland NV e Wilma International NV het voornemen bekend tot overname van alle aandelen Wilma Nederland BV door NBM-Amstelland. Concretisering van dit voornemen betekende het ontstaan van de grootste producent in de Nederlandse woning- en utiliteitssector. Naast de juridische, organisatorische en financiële aspecten vormden de voorbereidingen voor de communicatie over de voornemens een essentiële activiteit die in zeer korte tijd door een kleine groep ingewijden moest worden uitgevoerd.
Prijs
€ 9,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van B. Groenendijk
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 7,00
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 14,95
Nieuw (1)
€ 32,50
Tweedehands (0)